2e editie - Een warme kerst voor iedereen

Een bijzonder fijn samenzijn, vol ontmoeting en verbinding op Kasteel Croy tijdens kerstavond.

Wat hebben we op kerstavond 2023 weer een grote groep mensen uit Laarbeek een mooie avond weten te bieden. Alleenstaanden en mensen die in relatieve eenzaamheid verkeren konden zich aanmelden of werden via zorgverleners op dit initiatief gewezen. Dit keer waren binnen 3 dagen alle 50 plekken gereserveerd en was er zelfs sprake van een reservelijst aan gegadigden.

Onze gasten werden warm onthaald in de sfeervolle ontvangsthal waar de eerste amuses werden geserveerd en met elkaar getoast werd op een mooie avond samen.

Daarna mocht iedereen een plekje zoeken aan 1 van de eettafels in de grote zaal, waar genoten werd van een heerlijk kerstdiner en prachtige live kerstmuziek in diverse vormen. Toen op het einde door het zangduo gevraagd werd om een kerstnummer van John Lennon mee te zingen, werd daar enthousiast op gereageerd en gingen er zelfs armen de lucht in!

Het voorgedragen gedicht werd ook met warm applaus ontvangen. Deze kregen alle gasten tot hun blijdschap op papier in een kaart mee naar huis bij het weggaan. Zo blijft de herinnering aan de intentie en sfeer van deze avond tastbaar.

De liefdevolle bedankjes stromen vandaag nogmaals binnen. Dit maakt ons werk andersom zo dankbaar!

En zo glijden wij moe maar vredig de kerstdagen in. Dankjewel lieve allemaal. Voor jullie komst. Jullie bijdragen (Naast ons maar liefst 21 vrijwilligers!)

Liefs,

Stichting 7th House